Doe mee met de Actie Tafel en Stoel

februari 2020

Onlangs zijn we teruggekeerd van een reis naar Sierra Leone. Wij hebben daar de lopende projecten van St. Help Sierra Leone bezocht. Opnieuw trof ons de hartverscheurende armoede. Economisch gezien gaat het nu slechter met het land dan een paar jaar geleden. (1 euro was drie jaar geleden 5300 leones, nu 10.000 leones waard) Wel zijn we positief gestemd over de lopende projecten.
Wij hebben een schooltje bezocht dat is opgezet dankzij de enorme inzet van een groepje vrouwen, die hiervoor een deel van de opbrengst van hun microkredieten hebben ingezet. Zij dragen zorg voor een grote groep kinderen die door ebola hun familie hebben verloren.
Er is ons om schoolmeubilair gevraagd.
In de houtwerkplaats, een ander project van de stichting, worden nu tafeltjes en stoeltjes gemaakt.

Lees hier verder voor deze actie