Radio uitzending SOKW

Marja van Helden en Nine Kastelein gaan samen binnenkort naar Sierra Leone om te gaan zien hoe het met de projecten gaat, bijvoorbeeld met het landbouwproject waarbij veel gezinnen zijn betrokken.

UitzendingMarja is – met haar dochter Lisa – te gast bij Elly van Iersel van SOKW en zal meer vertellen wat er al aan hulp is geboden en welke plannen er nog op stapel staan.

De Stichting SOKW, Stichting Omroep Kerken Woerden, produceert radioprogramma’s die via de Stichting Lokale Omroep te Woerden uitgezonden worden. De programma’s geven de kerken van Woerden de mogelijkheid informatie te verstrekken aan geinteresseerden en besteden aandacht aan kerkelijke en maatschappelijke  thema’s die voor de inwoners van Woerden van belang zijn.