Doneren aan Stichting Help Sierra Leone

Voor de voortgang van onze projecten is de Stichting Help Sierra Leone afhankelijk van giften. Naast de structurele giften via vaste donateurs ontvangen wij ook eenmalige bijdragen via subsidies en acties van bijvoorbeeld scholen en kerken.

Wilt u ons ook financieel steunen? Dat kan natuurlijk!
U kunt een bijdrage storten op
ING rekeningnummer NL67INGB0008535687
ten name van de
Stichting Help Sierra Leone, Houten.

Kies hier uw bank om in te loggen voor uw donatie:

ABN    RABO    ING2     SNS     ASN

Triodos

Wilt u ons op een andere manier helpen?

U kunt ons ook financieel steunen door: een maandelijkse, jaarlijkse of eenmalige gift over te maken op
ING rekeningnummer NL67INGB0008535687
ten name van de
Stichting Help Sierra Leone, Houten.

Uw gift is belastingaftrekbaar want de stichting is ANBI-geregistreerd.

U kunt ons ook steunen door sponsoracties te organiseren of tafelkleden en poppen te (ver)kopen die gemaakt zijn door vrouwen uit Sierra Leone. De opbrengst is bestemd voor de vrouwen zelf.

U kunt een mikrokrediet van € 25,- doneren om vrouwen te helpen in hun levensonderhoud te voorzien. Na drie maanden moet het geld aan de stichting worden terugbetaald en krijgt een andere vrouw het. Uw gift blijft rouleren!

Maar U kunt ons ook steunen door onze naamsbekendheid te vergroten.

Of meem contact op: per email of schriftelijk.